Dag 14 - Terugreis - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Pieter en Gemma Sijtsma - WaarBenJij.nu Dag 14 - Terugreis - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Pieter en Gemma Sijtsma - WaarBenJij.nu

Dag 14 - Terugreis

Door: Gemma & Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter en Gemma

09 Juni 2012 | Sri Lanka, Colombo

We vertrokken om 5 uur ’s ochtends om via Colombo, Dubai en Dusseldorf weer veilig aan te komen in Joure. Hier nog een paar foto’s van deze lange reis (22 uren)

• 08 Juli 2012 - 11:27

Antje:

Jeetje Gemma, dinsdagavond zat Maureen hier even bij ons en ik vroeg hoe jouw reis was geweest, ze zei, dat kun je allemaal lezen en bekijken... Wij waren precies diezelfde tijd op vakantie, dus heb ik het nu allemaal gelezen, de foto's gezien en ervan genoten....
    Wat een ervaring en wat fijn dat je jouw moeder, zusje en broers hebt gevonden, dat is toch wel het allermooiste wat je je kunt wensen....
    Geweldig, dat wordt nagenieten en natuurlijk contacten onderhouden...
    Ook heel bijzonder is die foto van het bord met Dilan erop.... Dat heeft zo moeten zijn.
    Groetjes van Antje (buurvrouw van Maureen)

• 20 Oktober 2012 - 13:54

Erwin & Miranda:

Wat een bijzondere en mooie reis hebben jullie gemaakt naar jouw geboorteland, Gemma! Ongelofelijk dat je op deze manier jouw biologische familie hebt leren kennen. Prachtige foto's ook! Fijn dat we mochten meegenieten via jullie blog.
    Hartelijke groet van Erwin en Miranda (papa en mama van Nneka en Victor)