Dag 13 - Goodbye - Reisverslag uit Kalutara North, Sri Lanka van Pieter en Gemma Sijtsma - WaarBenJij.nu Dag 13 - Goodbye - Reisverslag uit Kalutara North, Sri Lanka van Pieter en Gemma Sijtsma - WaarBenJij.nu

Dag 13 - Goodbye

Door: Gemma & Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter en Gemma

09 Juni 2012 | Sri Lanka, Kalutara North

Het regenseizoen is nu echt begonnen, het komt met bakken tegelijk uit de hemel. Maar dit is helemaal niet erg want we hebben alles al gedaan wat we graag wilden.

Na de lunch klaarde het weer wat op en omdat het nog steeds 33 graden is lig je al snel weer bij het zwembad. Pieter en Gerben zwommen naar de bar en kwamen de cocktails al zwemmend brengen.

Aan het eind van de middag de shopjes om het hotel nog even bij langs geweest om onze roepies op te maken aan souvenirs, we werden alle shopjes letterlijk naar binnen gesleurd, net of voelen ze het aan dat het je laatste dag is.

Even opfrissen en op naar ons afscheidsfeestje van Robert en Wouter.
Beide kwamen met hun hele gezin, en na een korte kennismaking hebben we heerlijk wat gedronken en gegeten. Gerben en Ellen hadden nog presentjes voor de kinderen. Robert en Wouter zeiden dat ze een geweldige tijd met ons gehad hadden. We hebben nog heerlijk gezeten en gekletst. Pieter heeft nog een hele tijd met alle kinderen op straat spelletjes gespeeld, erg leuk. Na een voldaan gevoel en een heleboel “goodbye” en “see you next year” zijn we naar ons diner gegaan.
Morgen weer terug naar Nederland, helaas zomaar weer voorbij, maar het was meer dan de moeite waard. We hebben genoten!!!

• 09 Juni 2012 - 08:09

Brakeltjes:

Goedemorgen allemaal

Leuk nog ff het laatste bericht ( je)
    Jullie kunnen terug kijken op een hele mooi reis .
    Welkom thuis in het hollandse regenseizoen

Groetjes uit Terherne

• 09 Juni 2012 - 08:50

Martine:

prachtig einde, van een prachtige reis!

• 09 Juni 2012 - 09:14

Anneloes:

En nu alweer thuis...Wat is het voorbij gevlogen allemaal! Kan niet wachten om jullie weer te zien! ;) Heb genoten van jullie verhalen en ben heeel benieuwd naar de filmpjes en rest vd foto's!!!! kusss!!

• 09 Juni 2012 - 10:49

Corry:

Lieve allemaal,
    Het is een geweldige reis geworden vol verrassingen en emoties. Fijn dat jullie dat met elkaar kunnen delen als jullie weer veilig in Ned zijn aangekomen en alle indrukken gaan verwerken.
    Wat helemaal geweldig is< Wij kunnen nu echt samen over Sri Lanka praten nu je er zelf bent geweest. Gemma, ik heb je veel verteld en nu heb je het zelf meegemaakt. Je zult ongetwijfeld mijn verhalen herkennen zodat je ook kunt invoelen wat ik heb beleeft in het land waar je geboren bent.
    Een prachtig land, een Parel in de zee en heel vriendelijke mensen. Zo arm maar toch ook heel rijk van geest als je ziet hoe zij hun armoede dragen. Daar kunnen wij een voorbeeld aan nemen.
    Ook nu zal je een cultuurschok ondergaan als je terug bent. Wij zijn van alle gemakken voorzien wat je als normaal beschouwd maar éénmaal terug zal je je luxe zonder moeite automatisch verleggen zoals de pietluttige dingetjes waar wij ons druk om maken. Je zal steeds terug denken aan jou volk, minder luxe en toch zo rijk.
    Liefs en een dikke KNUF voor jullie allemaal,
    Corry