Dag 11 - Chilldag 2 - Reisverslag uit Kalutara North, Sri Lanka van Pieter en Gemma Sijtsma - WaarBenJij.nu Dag 11 - Chilldag 2 - Reisverslag uit Kalutara North, Sri Lanka van Pieter en Gemma Sijtsma - WaarBenJij.nu

Dag 11 - Chilldag 2

Door: Gemma & Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter en Gemma

06 Juni 2012 | Sri Lanka, Kalutara North

Vandaag wilden we graag souvenirs halen en cadeaus voor de familie.
We gingen vanmorgen in 2 tuktuks richting Kalutara centrum. Daar hebben we een tv op de kop getikt, met antenne en gratis dvd speler. M’n vader en Ellen hebben voor mijn kleine zusje een schooltasje gekocht en gevuld met schriften, pennen, kleurpotloden, pennenbakje, schaar, puntenslijper, broodtrommel en bidon.
Voor mijn jongere broertje hebben ze een tennissetje, memory en tekengerij gehaald. Voor mijn moeder hebben we douchegel en bodylotion gehaald.
We wilde hierna eigenlijk nog even voor de familie in NL souvenirs halen maar Robert had in de middag geen tijd omdat hij zijn kinderen naar school moest brengen en halen.
Dus rond 12u lagen we heerlijk bij het zwembad en daar zijn we de hele middag maar gebleven. Lekker boekje lezen, zwemmen en m’n vader deed “no diving, just bommetje”.

Rond 17u zijn Pieter en ik nog even met Robert Kalutara in geweest om een verlengsnoer en dvd’s te kopen. We konden hier voor nog geen 200 roepie (ongeveer 1,20euro) 12 films kopen. Zo illegaal als de pest dus maar wel leuke films, ice age, kung fu panda, avatar, shark tale en nog een aantal.

Terug bij de hotelkamer heeft Pieter de tv even uitgetest. Lachen man, shark tale in het singhalees:)
’s Avonds wederom verrukkelijk gegeten en nog even met Annelies en Hugo, Marcel, Nicole en Andries geskyped.
We vielen haast stijl achterover toen Andries vertelde dat hij zijn kamer had opgeruimd. We riepen meteen “we geloven er niets van” (je wilt namelijk niet weten hoe Andries zijn kamer eruit ziet).
Maar toen hij met de laptop naar boven liep was het echt zo. Spik en span!
Goed zo Andries, we zijn trots op jou! (En ook een beetje op Marcel, die hem geholpen heeft).

Nog een paar borrels in de bar, onze botanic garden guide nog ff geïmiteerd (met z’n thiiiis threeee is seeeeventy yeaaars oooold) en lekker vroeg koese!
Morgen gaan we weer naar m’n moeder met Wouter en Robert.
Gerben en Ellen gaan morgen een dagtrip naar Colombo doen. Dit hebben ze geregeld bij het hotel.
Leuk dan hebben we elkaar morgen avond ook echt wat te vertellen bij het diner.
Ciao! Oant moarn!

p.s. foto's volgen morgen!

• 06 Juni 2012 - 17:38

Jacq:

Geniet er van!!

• 06 Juni 2012 - 18:21

Brakeltjes:

Geniet nog van deze dagen .

Groetjes van ons